vendor: | (string) | |
model: | (string) | |
marketingName: | (string) | |
displayWidth: | (string) | |
displayHeight: | (string) | |
touchScreen: | (string) | |
isApp: | (boolean) | false |
isBrowser: | (boolean) | false |
isChecker: | (boolean) | false |
isDownloader: | (boolean) | false |
isFeedReader: | (boolean) | false |
isFilter: | (boolean) | false |
isRobot: | (boolean) | true |
isSpam: | (boolean) | false |
mobileDevice: | (boolean) | false |
Posjetite nas u našim poslovnicama u City Center One East, City Center One West, Dugo Selo i Prečko. Više informacije o poslovnicama možete pronaći na linku Poslovnice
J.Slavenskog 1/1. kat Shopping centar Prečko,
10 000 Zagreb, Hrvatska
Email: handyshop@handyshop.hr
Telefon: 01 / 3885 - 944
Informacije O Trgovačkom Društvu:
Dradar d.o.o. za trgovinu i usluge
Puževa 13, 10000 Zagreb
Adresa elektroničke pošte: handyshop@handyshop.hr
Kontakt telefon: 01/3885-944
Djelatnost prodaje obavlja se na adresi Slavenskoga 1, S.C. Prečko 1. kat, 10000 Zagreb. Radno vrijeme poslovnice je radnim danom od 09:00h – 16:00h, subotom od 09:00 – 13:00h, nedjeljom i blagdanima ne radimo.
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu pod reg.ul. 1-50738. Račun u Zagrebačka banka d.d. 2360000 – 1501466515
IBAN: HR5723600001501466515
Iznos temeljnog kapitala društva: 4.200.000,00kn
Članovi uprave: Dražen Ćorluka, Dario Ćorluka
Matični broj: 080325516
OIB: 99760170734
Izjava O Sigurnosti
T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Izjava O Privatnosti
Dradar d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Dradar d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Opće Odredbe
Tvrtka Dradar d.o.o. pruža online uslugu putem svoje Internet stranice na domeni handyshop.hr, na World Wide Web mreži – Internet. Usluga se sastoji od pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem te provođenja financijskih transakcija.
Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za Krajnje korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice handyshop.hr Korištenjem Internetske stranice Krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje Internetske stranice handyshop.hr u skladu s njima. Pravo Korištenja Internetske stranice osobno je pravo Krajnjeg korisnika, i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. Krajnji korisnik osobno je odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Krajnji korisnik je upoznat sa činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Dradar d.o.o. te prihvaća da tvrtka Dradar d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu. Krajnji korisnik se slaže i prihvaća da pristup Internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.
Tvrtka Dradar d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji segment poslovanja, uključujući, i bez ograničenja, sadržaj, vrijeme dostupnosti, kao i opremu potrebnu za pristup ili korištenje stranica. Nadalje, tvrtka Dradar d.o.o. može prestati slati bilo koji dio informacija, ili bilo koju vrstu informacija, može promijeniti ili ukinuti bilo koji način prijenosa podataka te može promijeniti brzine prijenosa podataka, kao i bilo koje njihove druge karakteristike.
Korištenjem ovih Internetskih stranica Krajnji korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Tvrtka Dradar d.o.o. poručuje Krajnjem korisniku: Ukoliko se s ovdje navedenim uvjetima korištenja i pravilima ne slažete ili ako imate manje od 14 godina, molimo vas da se suzdržite od uporabe ove Internetske stranice.
Tvrtka Dradar d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku, i bez prethodne obavijesti, ukoliko to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti bilo koji od ovdje navedenih Općih uvjeta poslovanja i korištenja i/ili Izjavu o povjerljivosti podataka. Stoga, savjetuje Krajnje korisnike da s vremena na vrijeme ponovo pročitaju informacije sadržane u Općim uvjetima poslovanja i korištenja i Izjavi o povjerljivosti podataka, a kako bi ostali informirani o takvim promjenama. Nastavak korištenja Internetske stranice i nakon objave na internetu novih promijenjenih Općih uvjeta poslovanja i korištenja odnosno Izjave o povjerljivosti, podrazumijeva se da Korisnik prihvaća izmjene.
Krajnji korisnik je odgovoran za nabavu i održavanje svoje računalne opreme, uključujući sav softver i hardver koji posjeduje i koji koristi, kao i drugu opremu potrebnu za pristup i korištenje ovih Internetskih stranica te sve sa tim povezane troškove. Tvrtka Dradar d.o.o. nije odgovorno za bilo kakva oštećenja opreme Krajnjeg korisnika koja mogu nastati kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica.
Ova Internetska stranica privatno je vlasništvo. Sva međusobna komunikacija i interakcija koja se odvija putem ovih Internetskih stranica mora biti u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Krajnji korisnici ne smiju putem ove Internetske stranice objavljivati ili prenositi bilo kakve materijale koji ugrožavaju, ili na bilo koji način krše prava drugih, bilo kakav materijal koji je po svojoj prirodi nezakonit, ugrožavajući, uvredljiv, klevetnički, koji narušava ili ugrožava privatnost, koji je vulgaran, opscen, ili na drugi način nepoželjan u odmjerenoj komunikaciji, koji potiče na protupravne aktivnosti, ili na drugi način krši bilo koji propis te koji, bez izričitog, prethodnog, pismenog odobrenja tvrtke Dradar d.o.o., sadrži oglašavanje ili ponudu bilo čijih proizvoda i usluga. Krajnji korisnik ne smije koristiti ovu Internetsku stranicu za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili nekomercijalne promidžbe.
Svi materijali koji se nalaze na handyshop.hr internetskoj stranicama ekskluzivno su pravo tvrtke Dradar d.o.o., ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. BILO KAKVO KOPIRANJE, DISTRIBUCIJA, PRIJENOS, OBJAVLJIVANJE, POVEZIVANJE, DUBINSKO POVEZIVANJE, ILI MIJENJANJE NA DRUGI NAČIN OVIH INTERNETSKIH STRANICA BEZ IZRIČITOG PISMENOG ODOBRENJA TVRTKE DRADAR D.O.O. STROGO JE ZABRANJENO! Kršenje Općih uvjeta poslovanja i korištenja može dovesti do pokretanja parničnih postupaka i/ili do kaznenog progona protiv počinitelja radi povrede autorskih prava, prava žiga, ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva.
Internetska stranica sadrži materijale zaštićene autorskim pravom, žigom, dizajnom te druge informacije koje su pokrivene drugim pravima fizičkih ili pravnih osoba, uključujući, ali bez ograničenja na, tekstove, softver, fotografije, video materijale, grafiku, glazbu, zvuk, kao i cijeli sadržaj internetskih stranica handyshop.hr, a u skladu s propisima Republike Hrvatske. Krajnji korisnik ne smije mijenjati, objavljivati, prenositi, sudjelovati u prijenosu ili prodaji, stvarati izvedenice, ili na bilo koji način iskorištavati bilo koji sadržaj, u cijelosti ili djelomično. Krajnji korisnik može preuzimati, ispisivati i spremati materijale zaštićene autorskim pravom samo u svrhu svoje vlastite uporabe. Nije dozvoljeno kopiranje, redistribucija, ponovni prijenos, izdavanje ili komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala bez izričitog pismenog odobrenja tvrtke Dradar d.o.o. i nositelja autorskog prava.
Krajnji korisnik ne smije na ovoj Internetskoj stranici postavljati, objavljivati, ili na drugi način činiti dostupnima bilo kakav materijal koji podliježe autorskom pravu, žigu, ili drugim pravima intelektualnog vlasništva, bez izričitog odobrenja nositelja tih prava. Tvrtka Dradar d.o.o. nema nikakvu obavezu izvješćivati Krajnjeg korisnika, ili mu pomagati odrediti da li je neki materijal podložan autorskom pravu. Krajnji korisnik je jedino i isključivo odgovoran za štetu koja može nastati povredama autorskih prava, zlouporabom žiga i drugih prava intelektualnog vlasništva, ili bilo kakvih problema nastalih u vezi s objavom takvih materijala. Postavljanjem materijala na bilo koji javno dostupni dio ovih Internetske stranice, Krajnji korisnik izjavljuje da je nositelj prava na tim materijalima i da izričito daje tvrtki Dradar d.o.o. vremenski i prostorno neograničeno, besplatno, stalno, nepovratno, ne-ekskluzivno pravo i licencu za korištenje, reprodukciju, modificiranje, prilagođavanje, objavljivanje, prevođenje i distribuciju takvog materijala (djelomično ili u cijelosti). Krajnji korisnik također daje drugim krajnjim korisnicima pravo pristupanja, pregledanja, spremanja ili reprodukcije tog materijala njihovu za vlastitu uporabu. Time Krajnji korisnik daje pravo tvrtki Dradar d.o.o. mijenjati, kopirati, objaviti i distribuirati bilo koji materijal koji Krajnji korisnik učini dostupnim na Internetskoj stranici handyshop.hr.
Krajnji korisnik se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice handyshop.hr isključivo na odgovornost Krajnjeg korisnika tako da tvrtka Dradar d.o.o. ne jamči (I) ZA POSLJEDICE KOJE MOGU NASTATI UPORABOM OVE INTERNETSKE STRANICE, ILI (II) ZA TOČNOST, POUZDANOST ILI SADRŽAJ BILO KOJE INFORMACIJE, USLUGE ILI ROBE DANE PREKO OVE INTERNETSKE STRANICE.
Odgovornost Krajnjeg korisnika odnosi se na sve štete, ili moguće ozljede uzrokovane bilo kakvom greškom, izuzećem, prekidom, brisanjem, kvarom, kašnjenjem u radu ili prijenosu, računalnim virusom, prekidom u komunikacijskoj liniji, krađom, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, promjenama ili zlouporabom zapisa, raskidom ugovora, neprikladnim ponašanjem, nemarom, ili bilo kakvom drugom radnjom. Krajnji korisnik izričito potvrđuje da tvrtka Dradar d.o.o. nije odgovorna za uvredljivo, neprikladno ili protuzakonito ponašanje Krajnjeg korisnika ili trećih strana te da rizik od šteta koji može nastati kao posljedica navedenog u potpunosti leži na Krajnjem korisniku. Ni u kojem slučaju tvrtka Dradar d.o.o. neće biti odgovorni za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posljedica korištenja, ili zbog nemogućnosti korištenja ovih internetskih stranica. Krajnji korisnik izričito potvrđuje da se uvjeti ovog poglavlja odnose na cjelokupan sadržaj Internetske stranice.
Uz prethodno navedene uvjete, tvrtka Dradar d.o.o., neće biti odgovorna, bez obzira na uzrok ili trajanje, za bilo koje pogreške, netočnosti, ili druge nedostatke, neprikladnost ili neizvornost, informacija koje se nalaze na ovoj internetskoj stranici, kao i za bilo kakvo kašnjenje ili prekid u prijenosu informacija do krajnjeg korisnika, za bilo kakva potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze. Niti jedna od gore navedenih strana neće biti odgovorna za bilo kakva potraživanja ili gubitke treće strane, uključujući i izgubljenu dobit.
Tvrtka Dradar d.o.o. nije odgovorna za bilo kakav sadržaj koji korisnik, pretplatnik, ili neovlašteni korisnik može postaviti na Internetsku stranicu. Tvrtka Dradar d.o.o. zadržava pravo promjene, prilagođavanja, izmjene, brisanja ili uklanjanja bilo kojeg sadržaja za koji ocjeni da je neprikladan.
Krajnji korisnik potvrđuje da su sve diskusije ocjene, komentari, privatne poruke, javne a ne privatne prirode, i da stoga djelatnici tvrtke Dradar d.o.o. mogu nadzirati komunikacije Krajnjih korisnika bez njihovog znanja i eksplicitnog dopuštenja.
Krajnji korisnik se slaže da će obeštetiti, i neće smatrati odgovornim tvrtku Dradar d.o.o., od svih zahtjeva za naknadom štete i troškova, uključujući troškove pravnog zastupanja, a koji mogu nastati uporabom ovih Internetskih stranica od strane Krajnjeg korisnika.
Tvrtka Dradar d.o.o. može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim Krajnjim korisnikom u bilo kojem trenutku. Tvrtka Dradar d.o.o. zadržava pravo trenutno ukinuti bilo koje zaporke, ili korisničke račune Krajnjeg korisnika u slučaju bilo kakvog ponašanja Krajnjeg korisnika koje Tvrtka Dradar d.o.o., prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Općih uvjeta poslovanja i korištenja od strane Krajnjeg korisnika.
Korisnik može svoje upite i komentare poslati pismeno, poštom ili e-mailom, a Dradar d.o.o. će poslati pismeni odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku.
Handyshop.hr je registrirana domena tvrtke Dradar d.o.o.
Tvrtka Dradar d.o.o., distributer je (a ne izdavač) sadržaja koji pribavljaju treće strane i Krajnji korisnici. Tvrtka Dradar d.o.o. ne jamči za točnost, potpunost, ili korisnost bilo kojeg sadržaja, kao ni njegove mogućnosti prodaje ili prikladnosti za bilo koju određenu namjenu.
Tvrtka Dradar d.o.o.nije odgovorna za točnost ili pouzdanost bilo kojeg mišljenja, savjeta, ili izjave koja je objavljena na handyshop.hr internetskoj stranici, od strane bilo koga tko nije ovlaštena osoba tvrtke Dradar d.o.o. Ni pod kojim uvjetima tvrtka Dradar d.o.o. neće biti odgovorna za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu tim što se Krajnji korisnik oslonio na informacije dobivene putem handyshop.hr Internet stranice. Na Krajnjem korisniku leži sva odgovornost ocijeniti točnost, kompletnost ili korisnost bilo koje informacije, mišljenja, stava, savjeta ili drugog sadržaja koji je dostupan putem handyshop.hr Internet stranice.
Sjedište tvrtke Dradar d.o.o. je u Zagrebu, u Republici Hrvatskoj. Pravni sporovi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica (osim ako posebnim ugovorom nije drugačije navedeno) u nadležnosti su suda u Zagrebu, i rješavaju se u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korištenjem ovih Internetskih stranica Krajnji korisnik pristaje da je bilo koji spor ili zahtjev, proizašao iz, ili koji je u vezi s ovim Uvjetima, ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti suda u Zagrebu.
Jezik
Jezik komunikacije na handyshop.hr je hrvatski književni jezik.
Cijene
Cijene su izražene u kunama (HRK), sadrže PDV, vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
Takve situacije su izvanredne i za njih se Dradar d.o.o. unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
Akcijska Prodaja
Tvrtka Dradar d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.
Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka Dradar d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Narudžba
Proces naručivanja na Handyshop web trgovini je opisan ovdje: KAKO KUPOVATI
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na Handyshop web trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu dobavljača. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo.
Tvrtka Dradar d.o.o. će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunio u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. U slučaju da dobavljač nema na raspolaganju naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda s Handyshop web trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. Tvrtka Dradar d.o.o. otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.
Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun.
Reklamacije
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnoj ambalaži sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. Trošak povrata snosite sami.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. Za mobilne uređaje primjenjuju se drugi uvjeti poslovanja:
Napomena za kupnju mobilnih uređaja i tableta: u slučaju reklamacije mobilnog uređaja, uređaj se prvo obavezno šalje na servis (bez iznimke – vrijedi i za neotvarane, original zapakirane uređaje). Uređaj možete donijeti/poslati na adresu poslovnice Prečko (Slavenskog 1, Shopping Centar Prečko (1.kat), Zagreb 10000) ili ga možete osobno odnijeti/poslati direktno u ovlašteni servis: Mobis (Radnička cesta 1A, 10000, Zagreb) ili Agramservis (Slavonska avenija 22d, 10000, Zagreb), ovisno što Vam piše na jamstvenom listu. Potrebno je uređaj s original kutijom i pripadajućom opremom, jamstvenim listom te računom donijeti na adresu ili u slučaju slanja putem dostavne službe, potrebno je uređaj dobro zapakirati kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Po primitku odobrenja od ovlaštenog servisa možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava. U tom slučaju potrebno je poslati/donijeti na adresu poslovnice službeno odobrenje od servisa. Bez službenog odobrenja ovlaštenog servisa ne možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 01/3885 – 944 ili putem maila handyshop@handyshop.hr. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.
Poveznica za internetsko rješavanje sporova: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Načini Plaćanja
1. Plaćanje kreditnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro jednokratno
2. Virmansko plaćanje: Na svoju e-mail adresu dobiti ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati, šaljemo vam naručene proizvode dostavom na adresu.
NAPOMENA: za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke – u pravilu, slijedeći radni dan).
Garancija I Servis
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku tjedan dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od tjedan dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.
Za mobilne uređaje primjenjuju se drugi uvjeti poslovanja:
Napomena za kupnju mobilnih uređaja i tableta: u slučaju reklamacije mobilnog uređaja, uređaj se prvo obavezno šalje na servis (bez iznimke – vrijedi i za neotvarane, original zapakirane uređaje). Uređaj možete donijeti/poslati na adresu poslovnice Prečko (Slavenskog 1, Shopping Centar Prečko (1.kat), Zagreb 10000) ili ga možete osobno odnijeti/poslati direktno u ovlašteni servis: Mobis (Radnička cesta 1A, 10000, Zagreb) ili Agramservis (Slavonska avenija 22d, 10000, Zagreb), ovisno što Vam piše na jamstvenom listu. Potrebno je uređaj s original kutijom i pripadajućom opremom, jamstvenim listom te računom donijeti na adresu ili u slučaju slanja putem dostavne službe, potrebno je uređaj dobro zapakirati kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Po primitku odobrenja od ovlaštenog servisa možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava. U tom slučaju potrebno je poslati/donijeti na adresu poslovnice službeno odobrenje od servisa. Bez službenog odobrenja ovlaštenog servisa ne možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 01/3885 – 994 ili putem e-maila: handyshop@handyshop.hr.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 01/3885 – 994 ili putem e-maila: handyshop@handyshop.hr. Kupac bi prilikom javljanja treba znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.
Dostava
Kurirske službe Overseas i GLS (cijena 19,00 kn s PDV-om).
Dostava ISTI DAN za područje grada Zagreba (cijena 29,00 kn s PDV-om). Dostava isti dan moguća je za područja grada Zagreba s poštanskim brojevima: Zagreb 10000, Zagreb 10110, Zagreb-Dubrava 10040, Zagreb-Novi Zagreb 10020, Zagreb-Sloboština 10010, Zagreb-Susedgrad 10090.
POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
POVRAT ROBE
Robu vratite ili je predajte nama u HANDYSHOP, SLAVENSKOG 1, 10000 ZAGREB
bez nepotrebnog odgađanja , a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
TROŠKOVI POVRATA ROBE
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
OBRAZAC O JEDNOSTAVNOM RASKIDU:
Obrazac o jednostavnom raskidu ugovora možete preuzeti OVDJE
OBAVIJEST O POSTOJANJU ODGOVORNOSTI ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Odredbama članka 4. stavak 2. Zakona o zaštiti potrošača, propisano je da na obaveznopravne odnose između potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obaveznim odnosima, a člankom 43. stavak 2. istog Zakona u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obaveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari. Prava koja pripadaju potrošaču na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke definirana su člancima 400. do 422. Zakona o obaveznim odnosima (NN br. 35/05, 41/08., 125/11.), a odredbama članka 403. stavak 4. propisano je da kod potrošačkig ugovora potrošač kao kupac nije obavezan pregledati stvar niti dati na pregled, ali je obavezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava DRADAR D.O.O. Neispravni uređaj možete poslati na HANDYSHOP SLAVENSKOG 1 10000 ZAGREB“ nakon čega ćemo utvrditi da li je valjana reklamacija. Ukoliko je reklamacija valjana zamijenit ćemo istu novom i ispravnom robom. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
Povrati ispravne robe
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu poslovnice, HANDYSHOP SLAVENSKOG 1 10000 ZAGREB s naznakom – Povrat robe.
Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložen jamstveni list, kopija računa i pisana obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava. U suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac. Molimo Vas da artikl dobro zapakirate kako ne bi došlo do dodatnog oštećenja prilikom transporta. U slučaju vidljivih oštećenja na artiklu, povrat sredstava nije moguć.
Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne robe (ako je više artikala – dovoljno da je jedan ispravan) kupac snosi troškove dostave. Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i orginalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.
Napomena za kupnju mobilnih uređaja i tableta: u slučaju reklamacije mobilnog uređaja, uređaj se prvo obavezno šalje na servis (bez iznimke – vrijedi i za neotvarane, original zapakirane uređaje). Uređaj možete donijeti/poslati na adresu poslovnice Prečko (Slavenskog 1, Shopping Centar Prečko (1.kat), Zagreb 10000) ili ga možete osobno odnijeti/poslati direktno u ovlašteni servis: Mobis (Radnička cesta 1A, 10000, Zagreb) ili Agramservis (Slavonska avenija 22d, 10000, Zagreb), ovisno što Vam piše na jamstvenom listu. Potrebno je uređaj s original kutijom i pripadajućom opremom, jamstvenim listom te računom donijeti na adresu ili u slučaju slanja putem dostavne službe, potrebno je uređaj dobro zapakirati kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta. Po primitku odobrenja od ovlaštenog servisa možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava. U tom slučaju potrebno je poslati/donijeti na adresu poslovnice službeno odobrenje od servisa. Bez službenog odobrenja ovlaštenog servisa ne možemo raditi zamjenu ili povrat sredstava.