DOSTAVA
Kurirske službe Overseas (cijena 3,99 EUR s PDV-om) i GLS (cijena 4,99 EUR s PDV-om) ili putem Box Now paketomata (cijena 1,99 EUR s PDV-om). Službeni rok dostave je 3 do 5 radnih dana. Dostava kurirskom službom je besplatna za narudžbe iznad 59,00 EUR.
Osobno preuzimanje u poslovnici Prečko (Shopping Centar Prečko, 1. kat, Zagreb 10000, radno vrijeme PON-PET 09:00-16:00, SUB 09:00-13:00). Rezervacija artikala za preuzimanje u poslovnici valjana je 3 radna dana od zaprimanje potvrde na mail da je narudžba spremna za preuzimanje. Kupac će dobiti na mail potvrdu kada je artikl spreman za preuzimanje, kao i obavijest da mu ističe vrijeme rezervacije ukoliko ne preuzme artikl unutar roka.
Cijene su izražene u eurima (EUR, €) i sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV) i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
POVRAT ROBE
Robu vratite ili je predajte nama u HANDYSHOP, SLAVENSKOG 1, 10000 ZAGREB bez nepotrebnog odgađanja , a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
TROŠKOVI POVRATA ROBE
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
OBRAZAC O JEDNOSTAVNOM RASKIDU:
Obrazac o jednostavnom raskidu ugovora možete preuzeti OVDJE
OBAVIJEST O POSTOJANJU ODGOVORNOSTI ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Odredbama članka 4. stavak 2. Zakona o zaštiti potrošača, propisano je da na obavezno pravne odnose između potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obaveznim odnosima, a člankom 43. stavak 2. istog Zakona u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obaveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari. Prava koja pripadaju potrošaču na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke definirana su člancima 400. do 422. Zakona o obaveznim odnosima (NN br. 35/05, 41/08., 125/11.), a odredbama članka 403. stavak 4. propisano je da kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obavezan pregledati stvar niti dati na pregled, ali je obavezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava DRADAR D.O.O. Neispravni uređaj možete poslati na HANDYSHOP SLAVENSKOG 1 10000 ZAGREB“ nakon čega ćemo utvrditi je li valjana reklamacija. Ukoliko je reklamacija valjana zamijenit ćemo istu novom i ispravnom robom. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
Naručeni artikli pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je artikl unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti tvrtki Dradar d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak ili oštećenje.
POVRATI ISPRAVNE ROBE
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu poslovnice, HANDYSHOP SLAVENSKOG 1 10000 ZAGREB s naznakom – Povrat robe.
Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložen jamstveni list, kopija računa i pisana obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava. U suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac.
Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne robe (ako je više artikala – dovoljno da je jedan ispravan) kupac snosi troškove dostave. Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.() s