Velika novost na našem webshopu je dostava isti dan za područje grada Zagreba. Točnije, sve narudžbe zaprimljene do 13 sati od ponedjeljka do petka bit će isporučene isti dan u periodu između 13 i 17 sati uz posebnu cijenu dostave od samo 29,00 kn. Naravno, i dalje postoji opcija dostave kurirskom službom koja iznosi 9,99 kn (službeni rok dostave je 3 do 5 radnih dana te uvijek možete zatražiti broj pošiljke za praćenje putem sustava dostavnih službi).
Zaprimili smo dosta upita oko istodnevne dostave i odlučili smo ih skupiti sve na jedno mjesto i odgovoriti kako bi Vam pružali još bolje iskustvo pri kupnji na našem webshopu. Česta pitanja i odgovore potražite ispod u tekstu, a ukoliko trebate još informacija obratite nam se putem chata ili na mail info@handyshop.hr.
Kako odabrati istodnevnu dostavu?
Nakon što ste željene artikle dodali u košaricu, nastavite na korak plaćanje. Na lijevoj strani izbornika unesite svoje podatke za dostavu, a u desnoj strani izbornika odaberite jednu od ponuđenih opcija plaćanja i dostave. Dostava isti dan moguća je uz plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja ili uz online plaćanje karticom putem HT Pay Way sustava.
Možete odabrati i plaćanje bankovnom transakcijom, ali imajte na umu da paket šaljemo tek kada je uplata vidljiva na našem računu, a u praksi to bude idući radni dan. Potrebno je označiti opciju dostave “Dostava isti dan na području grada Zagreba (29,00kn).
Napominjemo kako je potrebno kreirati narudžbu prije 13 sati da bi dostava isti dan bila moguća. Sve narudžbe s odabranom opcijom istodnevne dostave koje stignu nakon 13 sati bit će dostavljene idući radni dan u periodu između 13 i 17 sati. Isto tako, narudžbe s odabranom opcijom istodnevne dostave koje stignu na neradni dan (subota i nedjelja) bit će dostavljene prvi radni dan u periodu između 13 i 17 sati.
Koji je minimalan iznos košarice da bi dostava isti dan bila moguća?
Minimalan iznos košarice za dostavu isti dan je 79,00 kn (iznos bez cijene dostave).
Na koja područja grada Zagreba dostavljate isti dan?
Dostava isti dan moguća je za područja grada Zagreba s poštanskim brojevima: Zagreb 10000, Zagreb 10110, Zagreb-Dubrava 10040, Zagreb-Novi Zagreb 10020, Zagreb-Sloboština 10010, Zagreb-Susedgrad 10090. Ukoliko dostava na Vašu adresu ne bude moguća, kontaktirati ćemo Vas u najkraćem mogućem roku kako bi zajedno pronašli rješenje na Vaše zadovoljstvo.
Kako mogu platiti ako odaberem dostavu isti dan?
Ukoliko se odlučite na dostavu isti dan, moguće je platiti gotovinom prilikom preuzimanja paketa, putem online plaćanja karticom preko HT Pay Way sustava ili direktnom bankovnom transakcijom (paket šaljemo tek kada je uplata vidljiva na našem računu, u praksi to bude idući radni dan).
Što mogu naručiti da bi bila moguća dostava isti dan?
Dostavu isti dan vršimo za sve artikle s webshopa ako iznos košarice iznosi minimalno 79,00 kn. Istodnevna dostava nije ograničena samo na skuplje artikle.
Mogu li birati vrijeme dostave?
Ne. Dostava se vrši od ponedjeljka do petka od 13 do 17 sati i nemoguće je predvidjeti točno vrijeme dostave. Treba napomenuti kako nije moguće ni zatražiti dostavu prije 13 sati i nakon 17 sati.
Hoće li me netko kontaktirati prije dostave?
Da. Dostavljač će Vas nazvati prije dostave kako bi znali kada očekivati paket.
Ne prikazuje mi se opcija dostave isti dan. Zašto?
Ukoliko Vam nije ponuđena dostava isti dan, postoje dva moguća razloga zašto je tako. Prvi mogući razlog je da na Vaše područje nismo u mogućnosti dostaviti paket isti dan (pogledajte pitanje br. 3 i provjerite je li Vaš poštanski broj naveden u popisu područja na koja vršimo istodnevnu dostavu). Drugi mogući razlog je preniski iznos košarice. Minimalan iznos košarice za dostavu isti dan je 79,00 kn.
Jesu li dostavljači zaštićeni maskama i rukavicama?
Da. Stalo nam je do zaštite zaposlenika i kupaca. Svi dostavljači opremljeni su zaštitnim maskama, rukavicama i dezinfekcijskim sredstvima. Prije nego što pošaljemo pakete na dostavu, svi su dezinficirani. Svakako treba napomenuti kako smo i svim djelatnicima web poslovnice i skladišta omogućili sve potrebno za održavanje higijene te su informirani o pravilnom održavanju higijene ruku, radnog prostora i opreme.
Može li se zatražiti beskontaktna dostava?
Naravno. U tom slučaju kao opciju plaćanja odaberite online plaćanje karticom putem Pay Way sustava ili direktnu bankovnu transakciju i u napomenu stavite da želite beskontaktnu dostavu. Dostavljač će Vas kontaktirati prije dostave te dogovoriti način beskontaktne dostave (ostaviti paket pred vratima, ubaciti u kaslić ili sl.).
Mogu li dobiti R-1 račun?
Naravno, za svaki kupljeni proizvod možete zatražiti R-1 račun. U tom slučaju, u napomeni nam ostavite OIB.
Mogu li naručenu robu zamijeniti ako mi ne odgovara?
Naručenu robu moguće je zamijeniti u roku 14 dana ukoliko su proizvod i ambalaža neoštećeni. Trošak dostave prilikom zamjene ili vraćanja artikala snosite Vi. Artikle je potrebno adekvatno zapakirati i poslati na našu adresu (Handyshop, Slavenskog 1, Zagreb 10000). Za dodatne informacije obratite nam se na info@handyshop.hr.
Ukoliko niste našli odgovor na pitanje koje Vas zanima, kontaktirajte nas putem chata ili na mail info@handyshop.hr.